۶ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۲۹

شهابی عنوان کرد:

9 کاروان راهیان نور دریایی به جزیره خارک اعزام شدند

9 کاروان راهیان نور دریایی به جزیره خارک اعزام شدند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول ستاد راهیان نور دریایی بوشهر با اشاره به اعزام یک‌هزار و 800 نفر به اردوهای راهیان نور، گفت: 9 کاروان به راهیان نور دریایی اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد غلامرضا شهابی عصر سه‌شنبه در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی بوشهدر اظهار داشت: حضور گروه‌های مختلف از جامعه و از شهرهای مختلف ایران اسلامی نسبت به سال گذشته چشمگیرتر بوده و این همه از نیاز مردم به شهدا و از برکات خون آنهاست.

وی افزود: با توجه به اینکه ستاد راهیان نور دریایی چندین روز پیش از اعزام کاروان‌ها به بوشهر ثبت نام را شروع کرد، با استقبال قابل ملاحظه‌ای روبرو شد که ما به اجبار لیست ثبت نام از استان‌ها را زودتر از موعد مقرر بستیم.

شهابی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 9 کاروان از استان‌های مختلف به راهیان نور دریایی اعزام شده‌اند تا به حال بیش یک هزار800 نفر زائر از مناطق مختلف بوشهر دیدن کرده‌اند.

مسئول ستاد راهیان نور دریایی بوشهر در ادامه بیان داشت: با بررسی‌هایی که از شرکت‌کنندگان راهیان نور دریایی داشته‌ایم، مناطق بازدیدی مورد توجه بسیاری از علاقمندان شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری منطقه دوم دریای سپاه در اعزام کاروانهای راهیان نور دریایی، بیان داشت: سه سال است که سپاه امام صادق(ع) اعزام کاروان راهیان نور دریایی دارد و در این زمینه نیرو دریایی سپاه بوشهر بیشترین همکاری رابا ما داشته است.

شهابی تصریح کرد: 9 مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور دریایی انجام گرفته که تا 11 فروردین‌ماه به 14 مرحله رسیده و تعداد نفرات اعزامی نیز به بیش از سه‌هزار نفر خواهد رسید.

کد خبر 2023048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha